• Najít
  • Pochopit
  • Využít

Nejnovější řešení

Tovek GDPR

Více
  • Najít
  • Pochopit
  • Využít

Tovek GDPR Tools – IT produkt roku 2017

Tovek Hlasové analýzy – Případová studie roku 2017

Více

TovekPlatforma

Když jsou pro vás informace důležité.

Když nevíte, jak rychle najít odpovědi. Když potřebuje získat přehled.

Tovek Server - informační centrála
Tovek Tools - analytický nástroj
Web Client - vyhledávání pro každého

Více

TovekHUB

Vaše okno do světa informací.

Se službou HUB získáte přístup ke komerčním i veřejně dostupným datům.

Magnus - databáze ekonomických subjektů
Cribis - databáze ekonomických subjektů
Datlab - databáze veřejných zakázek

Více

TovekHlasové analýzy

Analytické nástroje pro kontaktní centrum.

Díky automatickému rozpoznání předmětu hovoru poskytují dokonalý přehled o příchozím i odchozím provozu. Umožní vám plošně kontrolovat kvalitu hovorů, včas reagovat na podněty zákazníků a operativně řídit kampaně.

Více

TovekGDPR nástroje

Abyste mohli informace chránit, musíte vědět, kde je máte.

Tovek GDPR nástroje automatizovaně detekují osobní údaje a citlivé informace v různorodých datech organizace. Umožňují snadno provést audit informačních zdrojů v souladu s nařízením GDPR a následně automaticky provádět kontrolu.

Více

Aktuality

Nová verze Tovek Web Client

21.02.2019

Byla zahájena distribuce nové verze Tovek Web Client verze 7.1. Zákazníkům s aktivní technickou podporou bude na vyžádání nová verze implementována.

Zahájen předprodej vstupenek na konferenci Má mozek ještě šanci

08.02.2019

Umělá inteligence (AI) je dnes jedním z hlavních témat, které vyvolává řadu očekávání i obav. Hlavní diskuse se vedou o využívání umělé inteligence v oblastech, kde bude podporovat či nahrazovat rozhodování člověka. Protože je s tím spojeno mnoho otázek technologických, byznysových, legislativních ale i ryze lidských.

Více informací

Nová verze Analyst´s Notebook

07.02.2019

Na českém trhu jsme zahájili distribuci české verze produktu IBM i2 Analyst´s Notebook 9.1.1. Instalační soubor naleznete ke stažení v sekci Technická podpora.

Více informací

Magie v call centrech

06.02.2019

Zúčastnili jsme se 1. ročníku konference: MAGIE V CALL CENTRECH v Bratislavě. Rádi jsme se zde opět potkali s našimi milými zákazníky a partnery. Děkujeme také za zajímavou prezentaci Martina Krištofa z innogy o využití analytických nástrojů Tovek na problematice kontaktního centra a využití hlasové analytiky.

Více informací

Fotografie z akce

Kybernetická bezpečnost není pouze ochrana informací

03.02.2019

V roce 2017 jsme všichni implementovali SIEM systémy a zaváděli SOC. Loňský rok jsme horečně sháněli pověřence a prováděli GDPR audity. V roce 2019 bude hlavním tématem problematika řízení dodavatelského řetězce...

Stáhnout v PDF

Článek CFOworld: Rozhodujme se lépe a zodpovědněji

02.02.2019

Rozhodujeme se každodenně, děláme rozhodnutí triviální i taková, která mají dalekosáhlé dopady. Důležitá rozhodnutí děláme zpravidla na základě neúplných informací, v časové tísni a pod nátlakem různých zájmových skupin.

Stáhnout v PDF

Článek ComputerWorld: Hlasové analýzy druhé generace

01.02.2019

Hlasové analýzy jsou nástrojem, který poskytuje detailní orientaci v provozu kontaktního centra. Automaticky vyhodnocují veškerou komunikaci a poskytují ucelený přehled o struktuře provozu. Umožňují identifikovat potřeby klientů, kontrolovat kvalitu práce operátorů, vytipovat prodejní příležitosti i hovory, které vyžadují okamžitou zpětnou vazbu.

Stáhnout v PDF

Kulatý stůl: GDPR je nejčtenějším článkem Resseler magazínu za rok 2019

07.01.2019

Odborný časopis Resseler magazín zveřejnil TOP 10 nejčtenějších článků minulého roku. Tovek uspořádal diskuzi formou kulatého stolu; ústředním tématem se stalo GDPR. Setkali se zde lidé, kteří GDPR rozumějí a ti, co ho řeší. Článek který vznikl na základě tohoto setkání se stal nejčtenějším článkem roku 2019. Vidělo jej více než 6600 čtenářů.

Více informací